Повернення товару Traktor Gastro Bar

Категорії товарів які підлягають (та не підлягають) поверненню.

Товари (страви), які на думку клієнта, не відповідають його замовленню - не повертаються.

У разі отримання клієнтом товару неналежної якості можлива компенсація вартості за цей товар або його заміна.

Терміни, умови та порядок повернення товарів (замовлень) неналежної якості:

1.Клієнт виявляє недоліки товару, які вказують на необхідність його заміни або повернення.

2.Протягом 1 день клієнт приймає рішення про заміну товару або компенсацію, після чого повідомляє про це дзвінком колл-цент Traktor Gastro Bar.

3.Відповідний відділ Traktor Gastro Bar звʼязується з клієнтом в найкоротший час для прийняття рішення про повернення коштів або заміну товару.

4.У разі необхідності, клієнт може вирішити питання щодо неналежної якості товару (замовлення) за адресою: Харків, вул.Біблика, 19 (ресторан Traktor Gastro Bar).

5.У разі прийняття рішення про компенсацію вартості кошти повертаються клієнту на реквізити банку, які надає клієнт протягом 24 годин з моменту прийняття такого рішення.