Повернення товару Traktor Gastro Bar
Категорії товарів які підлягають (та не підлягають) поверненню.
Товари (страви), які на думку клієнта, не відповідають його замовленню - не повертаються.
У разі отримання клієнтом товару неналежної якості можлива компенсація вартості за цей товар або його заміна.
Терміни, умови та порядок повернення товарів (замовлень) неналежної якості:
1.Клієнт виявляє недоліки товару, які вказують на необхідність його заміни або повернення.
2.Протягом 1 день клієнт приймає рішення про заміну товару або компенсацію, після чого повідомляє про це дзвінком колл-цент Traktor Gastro Bar.
3.Відповідний відділ Traktor Gastro Bar звʼязується з клієнтом в найкоротший час для прийняття рішення про повернення коштів або заміну товару.
4.У разі необхідності, клієнт може вирішити питання щодо неналежної якості товару (замовлення) за адресою: Харків, вул.Біблика, 19 (ресторан Traktor Gastro Bar).
5.У разі прийняття рішення про компенсацію вартості кошти повертаються клієнту на реквізити банку, які надає клієнт протягом 24 годин з моменту прийняття такого рішення.